SERVIS
Zavřít
Servis
Technický problém s tiskárnou? Dochází vám spotřební materiál nebo se chcete na něco zeptat?
Volejte - +420603426177
Pište - servis@developmost.cz

Vyplňte formulář

Softwarové nástroje pro řízení tisku: Jaké výhody firmám přinášejí

Žijeme v digitálním světě. Neobejdeme se bez mobilních telefonů, e-mailů, AI nástrojů, digitálních podpisů a digitální archivace. Skoro by si člověk pomyslel, že kancelářské tiskárny do toho světa už nepatří. I když statistiky mluví o postupném poklesu počtu výtisků díky digitalizaci, dle studie společnosti Quocirca zůstává většina společností i roce 2024 závislá na papíru. Tiskové náklady tak nadále tvoří nezanedbatelnou položku rozpočtu, kterou mohou firmy udržet pod kontrolou díky nástrojům pro řízení tisku.

O náměty, jak tiskové náklady udržet na uzdě, jsme se s vámi podělili v článku Jak optimalizovat tiskové náklady. Jedním z doporučovaných kroků pro úspory je používání vhodného softwarového nástroje pro řízení tisku, které může snížit náklady na tisk až o 30 %. Ať už si vyberete SafeQ, MyQ, PaperCut, Print Manager Plus, nebo úplně jiný nástroj na řízení tisku, rozhodně očekávejte řadu benefitů.

Kancelářský tiskový stroj Epson s využitím nástroje pro řízení tisku

Výhody softwarových nástrojů pro řízení tisku

1. Snížení nákladů

Díky centralizovanému řízení a monitorování tisku můžete kontrolovat, kdo tiskne, co tiskne a v jakém množství. To vede k menšímu plýtvání papírem a tonerem či inkoustem a také k menšímu počtu zbytečně vytisknutých úloh.

2. Zvýšení efektivity

Uživatelé mohou odesílat tiskové úlohy do nejvhodnějších tiskáren, sledovat stav tiskových úloh v reálném čase a rychle řešit případné problémy. To vše přispívá k hladkému a efektivnímu průběhu tiskových operací.

3. Zlepšení bezpečnosti

Bezpečnost dat je pro mnoho organizací klíčová. Softwarové nástroje pro řízení tisku poskytují pokročilé bezpečnostní funkce, jako je ověřování uživatelů, šifrování dat a sledování tiskových úloh. To pomáhá chránit citlivé informace před neoprávněným přístupem. Pouze autorizovaní uživatelé mohou přistupovat k určitým dokumentům.

4. Přehled a analýza

Moderní nástroje pro řízení tisku nabízejí pokročilé analytické funkce, které umožňují detailní přehled o tiskových aktivitách. Organizace mohou sledovat a analyzovat tiskové úlohy podle různých kritérií, jako jsou uživatelé, oddělení nebo typy dokumentů. Tyto informace pomáhají identifikovat oblasti pro zlepšení a optimalizaci tiskových procesů.

Softwarové nástroje pro řízení tisku přinášejí řadu výhod

Softwarové nástroje pro řízení tisku představují efektivní řešení pro moderní organizace, které chtějí optimalizovat své tiskové procesy, snížit náklady a zvýšit bezpečnost.

V organizacích se pro optimalizace tiskových nákladů doporučuje používání nástrojů pro řízení tisku

DEVELOP MOST s.r.o.

Sídlo firmy

Zdeňka Fibicha 2825/47
434 01 Most

 

Pobočka v Praze 

Prosek Point  - budova A
Prosecká 851/64
190 00 Praha 9

IČ: 28715519 | DIČ: CZ28715519
Poptávky a dotazy: info@developmost.cz
Servis a spotřební materiál: servis@developmost.cz

    Název projektu: Zavedení systémů řízení ve společnosti DEVELOP MOST s.r.o.
    Název programu: Operační program Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost
    Název výzvy: Poradenství - Výzva II - Poradenské služby pro MSP
    Číslo projektu: CZ.01.2.06/0.0/0.0/20_344/0026388
    Harmonogram projektu: 1. 7. 2021 – 31. 5. 2023

    Aktivity projektu jsou zaměřené na zavedení potřebných systémů řízení společnosti dle národně i mezinárodně uznávaných standardů a norem ISO a následnou certifikaci těchto systémů.
    Jedná se o zavedení systému managementu kvality ISO 9001, systému řízení kvality v projektech v souladu s ČSN ISO 10006:2019, systému společenské odpovědnosti organizace v souladu s ČSN 010391 a zavedení systému managementu bezpečnosti informací v souladu s ČSN ISO/IEC 27001:2014.

     

    Název projektu: Návrh nového designu společnosti
    Název programu: Výzva č. 461 - Kreativní vouchery v rámci Národního plánu obnovy
    Iniciativa Kreativní vouchery, komponenta 4.5 Rozvoj kulturního a kreativního sektoru

     

    V roce 2024 získala firma DEVELOP MOST s.r.o podporu na projekt "Návrh nového designu společnosti", který byl realizován za finanční spoluúčasti EU prostřednictvím Národního plánu obnovy a MK, výzva č. 461 – Kreativní vouchery v rámci Národního plánu obnovy – iniciativa Kreativní vouchery, komponenta 4.5 Rozvoj kulturního a kreativního sektoru.

    DEVELOP MOST s.r.o.
    Přehled ochrany osobních údajů

    Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.